Бързи меденки







Продукти:

500 гр. брашно
щипка сол
1 ч.л. бакпулвер
1/2 ч.л канела /ванилова захар/
125 гр. масло
100 гр. захар
100 мл. олио
50 гр. мед

Още:

конфитюр за слепване
3-4 с.л. кокосови стърготини
3-4 с.л. захар

Приготвяне:

Включете фурната на 180 градуса.
Смесете пресято брашно с бакпулвер, щипка сол и канела.
Разбийте меко масло със захар до побеляване. Добавете олио и мед. С постепенно добавяне на брашно, замесете меко тесто.
Веднага оформяте малки топчета колкото лешник и ги редите в тавата  на фурната с хартия, на разстояние едно от друго. Печете в загряна фурна, около 13 мен. или до златисто. Охладете леко и слепвайте с конфитюр по ваш вкус. Овалвайте в смесени кокосови стърготини със захар.

Заповядайте в кулинарната група.
https://www.facebook.com/groups/1434863666753752/













6 коментара:

  1. Ваобще не станаха като на снимката,както ги сложих на топче така и стоят...

    ОтговорИзтриване
  2. И моите останаха така, както съм ги сложила, а съм спазила рецептата.

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни са ,само където ми станаха малко твърди, като курабиики ,надявам се поумекнат.Пак ще ги направя :)

    ОтговорИзтриване
  4. Брашното е много за количеството течни съставки.

    ОтговорИзтриване

Важно! Нов блог!

Нов линк към блога на Ваня Джорджевич

Блогът на Ваня Джорджевич -  svanya.blogspot.com "В моята кухня с мен Ваня Джорджевич"  svanya.blogspot.com e преместен на сл...